۴ هزار واحد مسکن روستایی در زنجان به بهره برداری می رسد 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر استانی رییس جمهور به استان چهار هزار واحد مسکونی روستایی با اعتباری بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،رضا خواجه ای در جمع خبرنگاران با اشاره  به دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان افزود: همزمان با این سفر برخی پروژه های بنیاد مسکن استان زنجان به صورت متمرکز افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی از افتتاح ۶۷۵ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت ریزی معابر ۱۷۵ روستای استان به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری در این ایام خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، ادامه داد: همچنین عملیات آماده سازی ۱۰ هزار قطعه زمین روستایی با حضور مسولان کشوری در راستای طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: تامین اراضی در روستاها جهت ساخت منازل مسکونی و تداوم تولید، تثبیت جمعیت روستایی و حتی مهاجرت معکوس به روستاها در دستور کار قرار دارد و هدف اصلی از واگذاری زمین در روستاها، تشویق مردم به خصوص مهاجران روستایی برای بازگشت به روستاهاست.

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان خاطرنشان کرد: از اهداف کلان همه کشورها در تحقق توسعه پایدار، توجه به روستاها است، چرا که تحقق موضوع هایی نظیر امنیت غذایی، بازسازی توان اقتصادی و بهره گیری از ظرفیت های تولیدی در گرو توجه به روستاهاست.
.
انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha