آغاز به‌کار پایگاه اینترنتی «بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران»

پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» به نشانی pressexpo.ir در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از روابط‌ عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتِ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اجرائی «نمایشگاه رسانه‌های ایران» به نشانی pressexpo.ir در دسترس قرار گرفته است.

نمایشگاه بیست و چهارم مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی پس از یک وقفه 6 ساله با نام و رویکرد جدید «نمایشگاه رسانه‌های ایران» از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بنا بر همین گزارش، پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه بیست و چهارم هم اکنون اخبار و رویدادهای مربوط را پوشش می‌دهد و ستاد اجرائی این نمایشگاه در نظر دارد تا همه‌ی مراحل مربوط به پیش ثبت نام، ثبت نام قطعی، جانمایی غرفه‌ها و فراخوان‌های مربوط را از طریق این پایگاه به انجام رساند.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با رویکرد جامع و جدیدی شامل رسانه های چاپی، رسانه‌های برخط، رسانه‌های اجتماعی، دانش‌بنیان و نوآورانه، صنایع خلاق رسانه‌ای، انسان رسانه‌ها و سامانه‌های خبری، در اواخر بهمن‌ماه سال جاری و با حضور حداکثری رسانه‌ها برگزار خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha