تجهیز ۳۰۰ جایگاه سوخت به دستگاه کارتخوان بومی

متخصصان ایرانی یک شرکت دانش بنیان با حمایت و اعتماد مسئولان، موفق به تولید و تجاری سازی بومی سازی کارتخوان سامانه هوشمند سوخت شدند.

به گزارش گروه علمی و فناوری خبرگزاری سلامت(طبنا)فدکتر یاوری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان  درمورد بومی سازی کارتخوان سامانه هوشمند سوخت اظهار کرد: ما اولین شرکت و تنها شرکتی هستیم که موفق شدیم این بومی سازی را انجام دهیم و به تولید انبوه برسانیم بطوریکه از سال ۱۴۰۰ به بعد همه جایگاه های سوخت که راه اندازی شدند از دستگاه های بومی سازی استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۳۰۰ جایگاه در کل کشور با دستگاه بومی، راه اندازی شدند افزود: از آنجایی که شرکت دانش بنیان ما زیرساخت های لازم و دانش فنی را در اختیار داشت لذا سعی کردیم با استفاده از ظرفیت های داخلی و با حدأقل قیمت، تولید قابل قبولی را ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان با بیان اینکه ما تکنولوژی تولید این دستگاه را داریم و نیازی به واردات نیست گفت: این محصول از نظر استراتژیکی و امنیتی محصول بسیار مهمی برای کشور محسوب می شود و حدود ۲ سال طول کشید تا استانداردها و تأییدیه های لازم را از ارگان های ذیربط دریافت کردیم چون محصول باید از نظر فنی و تأمین تجهیزات و پشتیبانی و کیفیت تأیید می شد.

یاوری در رادیو گفت وگو اظهار کرد: برخی شرکت ها که سابقه بیشتری هم از شرکت ما داشتند ادعاهایی کردند اما به هر دلیلی نتوانستند انجام دهند و از طرفی جایگاه سوخت هم تنها درگاه پرداخت سوخت کشور است و قابل ریسک نیست اما مسئولان به شرکت ما اعتماد و حمایت کردند و ما هم بر مبنای همین اعتماد فعالیت خود را به نتیجه ی قابل قبولی رساندیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha