پرسپولیسی‌ها دست پر به تعطیلات رفتند

باشگاه پرسپولیس موفق شد روز گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان و اعضای تیم را به آنها پرداخت کند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، پرسپولیس با کسب ۳۰ امتیاز و حضور در رتبه سوم جدول به کار خود در نیم فصل پایان داد و اکنون در شرایطی که حواشی زیادی بعد از توقف این تیم برابر مس رفسنجان شکل گرفته، مدیران این تیم امیدوارند شرایط را برای موفقیت دوباره در ادامه مسیر شکل دهند.

کادرفنی پرسپولیس بعد از دیدار مقابل مس رفسنجان و با توجه به تعطیلی نیم فصل و در پیش بودن رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در قطر، یازده روز به بازیکنان مرخصی دادند.

رضا درویش مدیریت باشگاه نیز موفق شد با حمایت اسپانسر جدید این تیم، بخشی از مطالبات سرخ‌ها را روز گذشته به آنها پرداخت کند. شرکت طبیعت که به تازگی اسپانسری این تیم را عهده‌دار شده، بعد از اینکه پیش از دربی بخشی از مطالبات اعضای خارجی این تیم را تامین کرد تا آنها از حواشی دور شوند، اکنون نیز در تعطیلات نیم فصل با پرداختی دوباره خود توانسته این باشگاه را در مسیر انجام تعهداتش یاری دهد.

بازیکنان پرسپولیس و دیگر اعضای این تیم روز گذشته بخشی از مطالبات‌شان به این ترتیب واریز شد تا راهی تعطیلات شوند و باید دید طی روزهای آتی چه شرایطی روی نیمکت این تیم شکل خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha