کشف کالای قاچاق در مرزهای سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از کشف 85 میلیارد ریال کالای قاچاق توسط مرزداران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سردار"رضا شجاعی" با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، مرزداران سیستان و بلوچستان طی چند عملیات موفق شدند از ورود مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق به داخل کشور جلوگیری کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان در ادامه اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی در مسیرهای احتمالی عبور کالای قاچاق توانستند، ضمن توقیف 59 دستگاه وسلیه نقلیه و دستگیری 78 قاچاقچی، 48 هزار و 100 قلم انواع دارو، 11 هزار و 770 پاکت سیگار، 4 تن و 250 کیلوگرم آرد، 39 راس دام(گاو) قاچاق را کشف کنند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای مأموریت موفقیت آمیز مرزبانان اظهار داشت: مرزداران این فرماندهی با تشدید اقدامات کنترلی و اجرای تاکتیک‌های مؤثر عملیاتی علیه قاچاقچیان موفق شدند، از خروج مقادیر قابل توجهی مواد سوختی قاچاق به مقدار 98 هزارو 300 لیتر از کشور جلوگیری کنند.

سردار "شجاعی" در پایان با بیان ارزش 85 میلیارد ریالی این محموله قاچاق، خاطرنشان کرد: قاچاق فرآورده‌های غذایی و دارویی علاوه بر صدمات جبران ناپذیر بر اقتصاد کشور، می‌تواند سلامت جامعه را تهدید کند، در این راستا مرزداران استان سیستان و بلوچستان با عزم جدی و تلاش‌های شبانه‌روزی با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق کالا به صورت قاطع برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha