آمادگی دست‌اندرکاران «انتخابات ۱۴۰۲» به روایت فرماندار تهران

برنامه "مثبت تهران 20" امشب 16 دی، میزبان احمد قیومی فرماندار تهران خواهد بود تا در خصوص آموزش دست اندرکاران انتخابات 1402 برای مخاطبان گفتگو نماید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران، شهر تهران و استان تهران به علت وسعت و جمعیت سهم و جایگاه ویژه ای در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری دارای است. از این رو آموزش دست اندرکاران انتخابات مسئله مهم و ضروری است. قیومی با حضور در این برنامه به تشریح و تبیین آموزش نیروهای انتخابات، عملکرد و امکانات این نیروهای در انتخابات 1402 و ... می پردازد.

ویژه برنامه "مثبت تهران 20" به تهیه کنندگی حسن نهضت و با اجرای مهدی مهدیقلی ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری روی آنتن می رود. برنامه" مثبت تهران 20"  شنبه هر هفته ویژه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

گفتنی است: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برای تعیین انتخاب نمایندگان دوازدهمین دوره مجلس (۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهار ساله) برگزار خواهد شد. همچنین همزمان با این انتخابات، انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha