کد خبر: 210830
۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹
انهدام شرکت هرمی در "چابکسر "

فرمانده انتظامی استان گیلان از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری 12 تن از اعضای آن در بخش چابکسر شهرستان رودسر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "عزیزاله ملکی"  با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: فعالیت اینگونه شرکت‌ها هیچ گونه وجهه قانونی ندارد.

وی در ادامه به دریافت خبری در خصوص فعالیت یک شرکت هرمی در یکی از روستاهای بخش چابکسر شهرستان رودسر و پیگیری پلیس در این خصوص اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی با اقدامات فنی صورت گرفته در این زمینه از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و محل فعالیت اعضای این شرکت را در یک منزل مسکونی شناسایی کردند.

انهدام شرکت هرمی در "چابکسر "

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر و دستگیری 12 نفر از اعضای شرکت هرمی که در فضای مجازی هم تبلیغات می‌کردند، خبر داد و با اشاره به کشف 37 جلد جزوه و 15 حلقه لوح فشرده در مورد فعالیت و عضوگیری، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: علیرغم هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه اینگونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب جوانانی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha