در دو سال اخیر بیش از ۲۰۰ طرح فرهنگی به اتمام رسیده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر امروز خود به زنجان به‌عنوان نماینده رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران گفت: بیش از هزار طرح نیمه تمام از دوره های قبل به ما به ارث رسیده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز ( ۱۶ دی ماه) در سفر زنجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در طول سفر مسائل و مشکلات مردم حل شود، تاکید کرد: در سفر امروز مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان را افتتاح کردیم که مجتمع خوبی است، سال‌های سال مانده بود و جزو مصوبات سفر اول بود و قول دادیم این مجتمع را به سالن سینما نیز تجهیز و ارتقا دهیم تا مردم شهرستان از این امکانات استفاده کنند.

وی افزود: در همه بخش‌ها به این صورت است و در صحبت با مردم و صاحبان صنایع نیز مشکلاتی که داشتند را بیان کردند، به عنوان نماینده دولت در این شهرستان همه این موارد را پیگیری خواهیم کرد تا در سفر بعدی شاهد رفع اکثر این مشکلات باشیم.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: بیش از ۱۰۰۰ طرح نیمه تمام از دوره های قبل به ما به ارث رسیده که بار سنگینی را وارد کرده و در حوزه فرهنگ و هنر نیز طرح‌های زیادی داریم، در طول ۲ سال اخیر از ۵۰۰ طرح مهم در حوزه فرهنگی بیش از ۲۰۰ طرح آن به اتمام رسیده که تلاش می‌کنیم تا پایان دولت به مرحله نهایی برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha