۱۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار ره‌آورد سفر دوم رییس جمهور به زنجان

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال رهاورد  برای این استان به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، محسن منصوری شامگاه شنبه(۱۶دیماه) در شورای اداری استان زنجان که با حضور رییس جمهور برگزار شد، افزود: در این سفر همچنین رییس جمهور بر تکمیل مسیر دوم راه آهن قزوین-زنجان و ورزشگاه ۱۵ هزار نفری استان دستور دادند که به زودی شاهد تکمیل آنها خواهیم بود.

وی با بیان اینکه دور دوم سفر استانی رییس جمهور به زنجان ۱۱۹ مصوبه با ۱۱۰ هزار میلیارد ریال رهاورد برای این استان به همراه داشت، افزود: در این سفر ۴۹ طرح با بیش از ۲۵۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان مصوب شد.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: در سفر دوم همچنین مجوز ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مواد معدنی و شهرک تخصصی انرژی خورشیدی و خودرو برقی به استان زنجان داده شد.

منصوری همچنین از برقراری مجدد مسیرهای هوایی زنجان به مقاصد زیارتی را از دیگر تصمیمات این سفر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه از ۵۷ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال مصوبات سفر دور اول رییس جمهور به زنجان، ۳۱ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال معادل ۵۶ درصد محقق شده است، گفت: در این مدت تکمیل سد میرزاخانلو، آبگیری سد بلوبین و گازرسانی به واحدهای مسکونی و تولیدی را شاهد بودیم و همچنین ۱۷ هزار مسکن و زمین تحویل مردم شد.

این مسئول با بیان اینکه در مجموع ۳۰۰ هزار میلیارد ریال طرح های عمرانی و اقتصادی در این سفر مورد بهره برداری قرار گرفت، گفت: بیش از ۶۰ واحد صنعتی راکد نیز در این مدت در استان زنجان به چرخه تولید بازگشته است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha