علوم پزشکی لارستان میزبان سه تیم در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

در هفته آتی، علوم پزشکی لارستان میزبان سه تیم در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر محسن سلمان پور رئیس دانشکده از حضور تیم های وزارتی سه حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دانشکده برای هفته آتی خبر داد و اظهار داشت: یکی از الزامات مهم زیرساختی برای ارتقا یک بخش و افزایش خدمات در آن حوزه، حضور و بازدید میدانی مسئولین و مدیرانی است که نقش به سزایی در همراهی دولت با یک مجموعه دارند.

وی افزود: این مهم زمانی محقق می شود که دیدارها در پایتخت مستمر و ارائه گزارش ها پی در پی باشد تا بتواند ادله کافی را برای حضور مسئولین و مدیران وزارتی به همراه داشته باشد.

رئیس دانشکده با اشاره به حضور همزمان سه تیم وزارتی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در حوزه بهداشت، روز یکشنبه دکتر فرشید رضایی مسئول آموزش سلامت وزارت بهداشت جهت بازدید از زیرساختهای مرکز آموزش بهورزی و حضور در همایش تجلیل از بهورزان به لارستان سفر خواهد کرد.

دکتر سلمان پور همچنین اذعان داشت: برای نخستین بار دکتر جعفر میعادفر، رئیس مرکز اورژانس کشور نیز این هفته به منطقه سفر کرده و از زیرساختها، تجهیزات و پتانسیل های مجموعه تحت پوشش علوم پزشکی لارستان در بخش فوریتهای پزشکی بازدید می کند.

وی همچنین تصریح کرد: روز سه شنبه نیز در حوزه آموزش، دانشکده علوم پزشکی لارستان میزبان تیم ارزیابان وزارتی خواهد بود که با هدف بازدید از زیرساختهای آموزشی رشته پزشکی به لارستان سفر می کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بازدیدها و بررسی های میدانی مسئولین ذی ربط بدون شک می تواند راهگشا بوده و امیدواریم با کمک این عزیزان بتوانیم انتظارات به حق مردم منطقه را برآورده کرده و سطح خدمات را بیش از پیش ارتقا دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha