کد خبر: 210897
۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۲
دستگیری سارق در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو و اعتراف به 29فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "علیرضا معیریان " در این باره، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات خودرو در شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی کلانتری11 اراک با انجام اقدامات اطلاعاتی هدفمند، سرانجام موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای محتویات خودرو در سطح این شهرستان شدند و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

دستگیری سارق در اراک

فرمانده انتظامی شهرستان اراک با بیان اینکه سارق در تحقیقات پلیس به انجام 29 فقره سرقت محتویات داخلی خودرو های مختلف با همدستی 2 نفر خریدار اموال مسروقه در این شهرستان اعتراف کرد افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ معیریان در پایان با اشاره به کشف مقادیری از اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان از شهروندان خواست: با رعایت هشدارهای پلیسی، خودرو خود را به سیستم های ایمنی مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک قبل از هر اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس حاصل کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha