ایثار امدادگران هلال احمر در تاریخ ماندگار می‌شود

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: شهادت 2 امدادگر این جمعیت در حادثه تروریستی کرمان مصداق و نمونه عینی تداوم راه شهداست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ یعقوب سلیمانی روز شنبه در آیین «نکوداشت داوطلبان جمعیت هلال احمر و بزرگداشت شهدای امدادگر در حادثه تروریستی کرمان» در سالن اجتماعات بیت تاریخی امام راحل شهرستان خمین، افزود:داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر جایگاه ارزنده‌ای دارند. بی شک ایثارگری این عزیزان در تاریخ ماندگار می‌شود.

وی هدف از برگزاری هفته‌ها و مناسبت‌های فرهنگی را ترویج آن فرهنگ‌های مختلف بیان کرد و افزود: در هفته فرهنگی خمین باید اندیشه امام خمینی(ره) تحقق پیدا کند.

وی اظهار کرد: دشمن از تمام ظرفیت‌ها و ابزارها برای خاموش کردن اندیشه امام(ره) استفاده کرد چرا که ترویج تفکر و اندیشه امام راحل موجب ایستادگی در مقابل دشمنان می‌شود.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی کرمان، اظهار کرد: باید در راستای تداوم اهداف انقلاب اسلامی حرکت کرد و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند انسان دوستی هستیم.

همچنین در این مراسم یوسفی گفت: در جنگ غزه هلال احمر نخستین سازمانی بود که برای کمک‌رسانی اعلام آمادگی کرد و بیش از چهار هزار و 500 میلیارد ریال کمک‌های مردمی‌برای کمک به مردم مظلوم غزه جمع‌آوری شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha