اقدامات مجموعه فراجا موجب امنیت و ایمنی زائران راهیان نور شده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با قدردانی از تلاش پیشگیرانه مجموعه فراجا در تامین ایمنی زائران راهیان نور گفت: اقدامات مجموعه فراجا موجب امنیت و ایمنی زائران راهیان نور شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر"  اظهار داشت: از فرمانده کل انتظامی کشور  برای بازدید از نمایشگاه «دستاوردهای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی»، تشکر می کنم و در اینجا اعلام می کنم که  سردار رادان که عضو شورای راهبردی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز هست، از ابتدای حضور بنده در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، از همراهان و پشتیبانان این بنیاد بوده است.

سردار کارگر با بیان اینکه فرمانده انتظامی کشور اشراف کاملی بر برنامه‌های راهیان نور دارد، افزود: در موضوع راهیان نور و اعزام کاروان‌ها به مناطق عملیاتی، همواره همکاری و مساعدت ویژه‌ای برای حفظ سلامت زائران از سوی مجموعه محترم فراجا با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد که بر این اساس از فرمانده محترم و کارکنان خدوم این نیرو تقدیر و تشکر می‌کنم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر اینکه سال ۹۲ در ستاد مرکزی راهیان نور کمیته ایمنی را با مسئولیت فراجا تاسیس کردیم، ادامه داد: این اقدامات موجب شد وضعیت مناسبی بر راهیان نور حاکم شود و خدا را شاکریم که از سال ۹۶ هیچ‌گونه فوتی در این اردوها نداشته‌ایم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: اقدامات مناسب و همکاری ویژه مجموعه فراجا موجب افزایش امنیت و سلامت زائران راهیان نور شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha