فرار از عربستان: ستاره انگلیسی پشیمان شد

طبق ادعای دیلی میل، جردن هندرسون قصد جدایی از الاتفاق و بازگشت به لیگ برتر انگلیس در این انتقالات زمستانی را دارد.

به گزارش  گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)،در 27 ژوئیه 2023، قرارداد جردن هندرسون با الاتفاق عربستان سعودی رسمی شد. او برای سه فصل قرارداد امضا کرد، با این حال، پس از پنج ماه و دقیقتر بگوییم، 163 روز، او پشیمان شده و طبق ادعای مت هیوز، روزنامه نگار دیلی میل، می خواهد به لیگ برتر بازگردد.

کاپیتان سابق لیورپول ظاهرا مشتاق بازگشت به کشورش است. دلایل او این است که فشار مالکان باشگاه عربستانی روز به روز بیشتر می شود در حالی که او برای تطبیق با فضای این کشور آسیایی مشکل دارد و به اینها باید شرایط بد الاتفاق با هدایت استیون جرارد در لیگ را نیز اضافه کرد. آنها در این فصل تنها دو بازی را برده اند و 9 بازی متوالی را بدون پیروزی پشت سر گذاشته اند.

علاوه بر این، یان فاستر، کمک مربی جرارد، به پلی‌موث رفته است تا به عنوان سرمربی کار کند، که این یک عقبگرد برای برنامه‌های مربی انگلیسی بود. هم فاستر و هم جرارد نقش کلیدی در متقاعد کردن هندرسون برای رفتن به عربستان داشتند و حالا این بازیکن 33 ساله بدون یکی از هوادارانش در رختکن باقی مانده است.

اگر هندرسون تصمیم به ترک عربستان بگیرد، ممکن است به قیمت از دست رفتن میلیون‌ها یورو برای او تمام شود (مالیات و حقوق بیش از 800 هزار یورو در هفته). الاتفاق برای خرید او 14 کیلو پرداخت کرد اما این هافبک در الاتفاق راحت نیست. آنها در 19 بازی 5 گل به ثمر رسانده اند و در رده هشتم لیگ قرار دارند، با 28 امتیاز کمتر از الهلال صدرنشین و 21 امتیاز کمتر از النصر کریستیانو رونالدو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha