کشف مواد افیونی در مرزهای سیستان و بلوچستان

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "جواد رفیعی" با اعلام این خبر گفت: شب گذشته مرزداران استان طی دو عملیات و با اشراف اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای ورود محموله مواد مخدر به وسیله چند خودرو به داخل کشور آگاه شدند که بلافاصله با اجرای کمین‌های هدفمند، مسیرهای احتمالی تردد قاچاقچیان را در کنترل خود در آوردند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: مرزداران سرانجام پس از کمین در مسیرهای مورد نظر و به منظور جلوگیری از ورود این محموله به داخل کشورمان سریعاً وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مرزداران پس از رویارویی با سوداگران مرگ و بی توجهی آنها به فرمان ایست، با رعایت قانون به کارگیری سلاح و موضع گیری مناسب در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان؛ سوداگران مرگ را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این دو عملیات مأموران موفق شدند، ضمن دستگیری سه قاچاقچی، 100 کیلو گرم مواد افیونی شامل: 98کیلوگرم تریاک، 2 کیلوگرم هروئین و مقادیری سلاح و مهمات و یک دستگاه دوربین عکاسی را کشف کنند.

سرهنگ رفیعی در پایان ضمن تشکر از همکاری مرزنشینان منطقه افزود: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیروهای مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزین باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرزهای جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha