اِلمان غواصان دریادل در میدان بسیج نصب می شود

نصب اِلمان غواصان دریادلان در میدان بسیج با بودجه معادل با ۱۹۳ میلیارد ریال در جلسه رسمی و علتی شورای اسلامی شهر زنجان موافقت و به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، مجید ناصحی‌مقدم در ابتدای جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی زنجان ضمن تشکر و قدردانی از خدمات شهرداری زنجان در سفر ریاست جمهوری به استان و اجلاسیه سراسری نماز، اظهار کرد: امیدواریم این سفر ریاست جمهوری به استان موجبات خیر و پیشرفت در استان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه به فصل بودجه‌ریزی سال ۱۴۰۳ نزدیک می‌شویم  افزود: امسال شرایط سختی داریم و این شرایط ممکن است در سال پیشرو وجود داشته باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه امیدواریم  طبق وعده های داده شده به شهروندان پروژه شهیدان کریمی و بوستان هاشمی نژاد را بموقع اجرایی و عملیاتی و به مرحله بهره برداری برسد،گفت: طبق بازدید های انجام شده وزیر کشور از پروژه ها و همچنین قول‌هایی از طریق وزیر برای حمل و نقل عمومی داده شد که امیدواریم به نتیجه مطلوب برسیم تا خدمتگزار بهتری برای شهروندان باشیم.

بسته های سرمایه گذاری خانه بوران انتشار یابد 

در ادامه حسین حمزه‌لو پاک، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه، سرمایه گذاری و امور حقوقی در این جلسه در نطق پیش از دستور در خصوص بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: امسال در تحقق بخشی از  ردیف بودجه با یک کسری مواجه هستیم که امیدواریم بودجه سال بعد حداقل کسری داشته باشد تا بتوانیم به یک عدد مهمی که به پروژه‌های عمرانی کلیدی شهر در حال اجرا  آسیب وارد نکند.

وی افزود: تسریع در ارسال لایحه‌ها انجام شود تا طی دو ماه مانده به پایان سال بحث دفترچه عوارض بودجه و تفریق که سه لایحه مهم و کلیدی است به بهترین نحو انجام شود چرا که مردم با این موضوع بسیار درگیر هستند.

حمزه‌لو پاک با بیان اینکه متأسفانه امسال تاکنون از نظر بارندگی وضعیت کشور و بخصوص شهر زنجان  اصلا خوب نیست، اظهار کرد: با همت شهرداری، سیما و منظر بخشی از چمن ها رفیوژ شده و  با وضعیت موجود باید بخش دیگری از فضای سبز به رفیوژ تبدیل شود.

وی گفت: اگر شرایط به همین روال پیش رود سال بعد ممکن است برای تامین آب شرب و آبیاری چمن ها نیز به مشکل برنخوریم و این فصل بهترین زمان برداشتن چمن‌های اضافی در مسیرهایی همچون مسیر دانشگاه زنجان و ایران ترانسفو است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان در ادامه با اشاره به همت شهرداری در خصوص مجموعه تفریحی خانه بوران گفت: این مجموعه یکی از سرمایه های شهر زنجان است که حدود یک سال است که مشاور این طرح کارهای لازم را انجام داده و بسته های سرمایه گذاری آمده شده است ولی در انتشار این بسته ها هنوز اقدامی را شاهد نیستیم که خواستار تسریع  این موضوع هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha