یادگاران هشت سال دفاع مقدس، اسوه‌های پایداری

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سواد کوه شمالی با جانبازان قطع نخاعی آسایشگاه امام علی (ع) مازندران، دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) مازندران، جمعی از مسوولین شهرستان سواد کوه شمالی،به همت بنیاد شهید این شهرستان،از جانبازان قطع نخاعی و 70درصد،این اسوه های صبر و مقاومت عیادت نمودند و برای شفای عاجل آنها دعا کردند.

مهدی امامی منش معاون فرماندار سواد کوه شمالی به همراه جمعی از روسای دستگاه های اجرایی و مسوولین برخی از نهادهای این شهرستان، با حضور در مرکز توان‌بخشی امام علی (ع)، با یادگاران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفت و گو کردند و با اهدای گل ،از مقام شامخ این جانبازان سر افراز قدردانی کردند.

نجمه روحی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی در حاشیه دیدار با جانبازان مقاوم و سربلند مرکز توانبخشی امام علی(ع)گفت: جانبازان و ایثارگران، یادگاران هشت سال دفاع مقدس، اسوه ها و الگوهای صبر و پایداری جامعه هستند و همه ما امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون دلاوری ها و شجاعت جانبازان هستیم که علیرغم همه مشکلات و تحمل رنج و درد بیماری ناشی از صدمات دوران دفاع مقدس،همچنان ثابت قدم هستند و از خاطرات هشت سال دفاع مقدس،همواره به شیرینی یاد می کنند.

روحی در ادامه اظهار داشت:همه ما باید قدردان آنان باشیم و ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام،در برابر جانبازان،این شهیدان زنده، سر تعظیم فرودآورده و در تبیین حقایق انقلاب تلاش نمائیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha