چاه های کشاورزی هوشمند شوند

رئیس کل دادگستری استان زنجان بر ضرورت نصب کنتورهای هوشمند بر روی  چاه های کشاورزی  برای جلو گیری از هدر رفت آب و برداشت های غیر مجاز  جلوگیری تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال وصیانت از حقوق عامه، ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای اعضای این  شورا اظهار کرد:مسئولیت در  شورای حفظ حقوق بیت المال ، یک مسئولیت معنوی است ، چرا که ساز و کارها در راستای حفظ حقوق بیت المال است و هم جلو گیری از تضییع بیت المال که  لازم امر بوده و باید مورد اهتمام بیشتر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه صدور اسناد مالکیت برای اراضی کشاورزی باید بر اساس قوانین و مقررات صادر شود افزود: اجرای قانون در همه امورات در ابعاد مختلف بویژه در صدور سند  برای اراضی کشاوری از بروز برخی مشکلات جلو گیری خواهد کرد و انتظار ما از مسئولان امردر این بخش رعایت مقررات  است.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به موضوع کم آبی در استان بویژه در بخش کشاورزی اظهار کرد: سیاست همه مسئولان در این مقوله کمک به کشاورزان و توسعه کشاورزی است.

حجت الاسلام فرجی برحق با بیان اینکه نصب کنتورهای هوشمند برای چاه های کشاورزی امری ضروری است، بیان کرد: با این اقدام ضمن مدیریت منابع آبهای زیر زمینی از هدر رفت آب و برداشت های غیر مجاز جلوگیری می شود و اداره آب منطقه ای اهتمام لازم برای نصب کنتور های هوشمند برای تمامی چاههای کشاورزی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه تلاش شورای حفظ حقوق بیت المال و صیانت از حقوق عامه در راستای پیگیری و حل مشکلات است، افزود: بنابر این اعضای این شورا اهتمام جدی با اشرافیت کامل بر موضوع کمک کنند تا بتوانیم تصمیمات پایدار و موثر در حل موانع و مشکلات در جلسات  اتخاذ نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha