کد خبر: 211159
۲۰ دی ۱۴۰۲، ۴:۰۸
بسته‌ی خبری پلیس

اقدامات پلیس مازندران در بسته‌ی خبری پلیس منتشر شد.

کشف 65 فقره سرقت در طرح امنیت محله محور شهرستان بهشهر 

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا)مازندران، سردار حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 65 فقره انواع سرقت در یازدهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور استانی در شهرستان بهشهر خبر داد.

 سردار"سید موسی حسینی " در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور در شهرستان بهشهر که باحضور مسئولان شهرستانی واقشار مختلف مردم همراه بود با اعلام این خبر،گفت :به منظور برقراری نظم و امنیت عموی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی یازدهمین مرحله از طرح ارتقای امنیت اجتماعی محله محور با بکارگیری تیم های  عملیاتی در 19محله این شهرستان به اجرا در آمد .

وی با اشاره به این که این طرح در راستای مطالبات مردمی و به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و اجتماعی در حوزه های مختلف ماموریتی به مرحله اجرا در آمد ، افزود : در اجرای این طرح 178خودروی متخلف حادثه ساز و51 موتورسیکلت سنگین توقیف واعمال قانون انجام شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران از عملیات ویژه پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان در مقابله با سارقان خبرداد و افزود : با دستگیری 39 سارق ،65 فقره انواع سرقت کشف شد .

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف بیش از 7 کیلوگرم انواع مواد مخدر از شناسایی و دستگیری 21خرده فروش خبر داد و افزود : در این طرح 59معتاد متجاهر نیز شناسایی و دستگیر شدند .

سردار حسینی به نقش مردم و مسئولان درتعامل با پلیس برای برقراری نظم و امنیت اشاره کرد و افزود : بی شک تعامل خوب دستگاه ها و سازمان ها ی مرتبط در حوزه نظم و امنیت به ویژه سپاه ، بسیج ، دستگاه قضایی ، دستگاه های امنیتی و سازمان های خدمات رسان با پلیس نقش مهمی در پیشگیری از بروز جرایم و برقرای نظم و امنیت دارد .

گفتنی است در حاشیه نمایشگاه به 3 نفر از موتور سوران قانومند کلاه ایمنی اهدا شد .

--------------------------------------------

کشف خودروی میلیاردی قاچاق در ساری 

جانشین انتظامی مازندران از کشف یک دستگاه خودروی لندکروز قاچاق به ارزش 350 میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد. 

سردار " سید موسی حسینی " در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پلیس در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا وارز، ماموران انتظامی شهرستان ساری  حین گشت زنی به یک خودروی لندکروز  مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را که فاقد پلاک و هرگونه مجوز گمرکی و همچنین برگ تردد بوده متوقف کردند.

 جانشین انتظامی استان مازندران با بیان این که کارشناسان، ارزش ریالی خودروی مورد نظر رابالغ بر 350 میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی شد.

سردار حسینی در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز از جمله قاچاق و ... موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

--------------------------------------------------

افزایش 77 درصدی کشف کش روزنی در کوپ های مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان از دستگیری83سارق کش روزن و کشف 113 فقره سرقت توسط کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان در نه ماه گذشته خبر داد 0

به گزارش خبرنگارخبرگزاری پلیس پلیس سرهنگ "سید محسن جعفری" در این خصوص اظهار داشت: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان،ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان طی این مدت موفق به دستگیری 83 سارق کش وروزن  وکشف 113 فقره سرقت شدند.

سرهنگ جعفری با بیان نقش محوری کلانتری و پاسگاه ها در کشف سرقت خاطر نشان ساخت: در حوزه پیشگیری کشف کش روزنی با افزایش 77 درصدی  نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

وی درادامه تصریح کرد: در حوزه دستگیری سارقین نیز شاهد افزایش 30 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل توسط کوپ های استان بوده ایم .

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان این دستاورد ها را نتیجه‌ فعالیت ‌های شبانه ‌روزی و تلاش‌های خستگی ‌ناپذیر کارکنان انتظامی به ویژه کارکنان کلانتری و پاسگاه ها  دانست  و تاکید کرد امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس بوده و فرماندهی انتظامی قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان مقابله خواهد کرد.

----------------------------------

دستگیری سارق اماکن دولتی در گلوگاه

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری سارق اماکن دولتی و کشف 19فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"محمود کلوانی"با اعلام این خبر افزود:در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن دولتی در این شهرستان  ماموران  پلیس آگاهی ،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این رابطه ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، یک متهم را شناسایی و در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر واموال مسروقه را از مخفیگاهش کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 19فقره سرقت در این شهرستان اقرار کرده است، گفت: متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

سرهنگ کلوانی با بیان اینکه موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل شهروندان است، گفت : بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه موارد مشکوک را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha