کد خبر: 211175
۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۱۴

حمایت ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بیماران اتیسم

کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی به خانواده‌های دارای فرزند با بیماری اتیسم
حمایت ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از بیماران اتیسم

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی به خانواده‌های دارای فرزند با بیماری اتیسم در راستای توسعه اقدامات مسئولیت اجتماعی خود خبرداد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، "کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی به خانواده‌های دارای فرزند با بیماری اتیسم" سومین اقدام شاخص بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی است که در یک ماه گذشته صورت گرفته است.

براساس همین گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای مسئولیت اجتماعی مجموعا ۱۷۰ میلیارد تومان به مددجویان بهزیستی، خانواده های دارای فرزند اتیسم و زنان بدسرپرست، تسهیلات و کمکهای بلاعوض پرداخت نموده است.

لازم بذکراست، کمک بلاعوض ۲۰ میلیارد تومانی به افراد جامعه هدف سازمان بهزیستی برای پوشش هزینه درمان، پرداخت ۱۰۰ میلیارد تومان به افراد بی‌بضاعت معرفی شده از سوی سازمان بهزیستی، پرداخت ۳۰ میلیارد تومان وام به زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست معرفی شده از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، پرداخت ۲۰ میلیارد تومان وام به خانواده‌های دارای فرزند با بیماری اتیسم معرفی شده از سوی انجمن اتیسم ایران، بخش از اقدامات بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی بوده است.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha