مراجعه 14 هزار بیمار خاص و صعب العلاج به داروخانه هلال احمر خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ هزار و ۸۵۴ نفر به داروخانه هلال احمر مراجعه کرده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار از بیماران خاص و صعب العلاج بوده اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی اظهار داشت: واکسیناسیون در برابر بیماری‌های واگیردار با هدف افزایش ایمنی زائران حجاج، عتبات و عموم جامعه به طور تخصصی برعهده جمعیت هلال ‌احمر است.

وی افزود: در ۹ ماه گذشته ۲ هزار و ۱۲ نفر توسط این جمعیت در برابر بیماری ممنژیت واکسینه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در بخش درمان و توانبخشی نیز خدمات مختلفی با حضور نیروهای مجرب به مراجعان ارائه می‌شود و سالم‌سازی جامعه و ارائه خدمات به موقع از مهمترین دغدغه‌های جمعیت هلال احمر است.

کاوسی تصریح کرد: در این راستا در ۹ ماه گذشته امسال ۸۶۷ نفر خدمات فیزیوتراپی، ۱۷۵ نفر خدمات ارتوپدی فنی، ۴۳۶ نفر خدمات کاردرمانی و ۴۳۷ نفر خدمات گفتار درمانی دریافت کرده اند.

وی به معاینه ۲ هزار و ۱۱۰ نفر در طرح معاینات حج تمتع امسال اشاره کرد و ادامه داد: پاسخگویی اثربخش به سوانح و حوادث در زمان بحران و ارائه ظرفیت‌های بهداشت و درمان اضطراری، کمک به تأمین زندگی سالم، ترویج صلح و ‌دوستی از دیگر اهداف مهم حوزه بهداشت، درمان و توانبخشی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲۸ هزار و ۸۵۴ نفر به داروخانه هلال احمر مراجعه کرده که از این تعداد بیش از ۱۴ هزار از بیماران خاص و صعب العلاج بوده اند.

کاوسی عنوان کرد: در راستای افزایش ارائه خدمات داروهای شیمی درمانی و داروهای خاص به بیماران، داروخانه جمعیت هلال احمر به صورت تمام وقت در شهرستان بیرجند خدمات ارائه می‌کند و مردم می‌توانند در تمام ایام هفته به غیر از جمعه‌ها، از ساعت هشت تا ۱۳، برای دریافت دارو به داروخانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha