کد خبر: 211340
۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۸
کشف تریاک در مرز سراوان

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف 120 کیلوگرم موادمخدر توسط مرزبانان در مرز سراوان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "جواد رفیعی" با اعلام این خبر، گفت: ماموران مواد مخدر مرزبانی استان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی شهرستان سراوان، مطلع شدند قاچاقچیان قصد دارند به وسیله دو دستگاه موتور سیکلت مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را از آن سوی مرزها وارد کشور کنند.

وی با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی مرزبانان قرار گرفت، افزود: مرزبانان با استفاده از کمین های هدفمند و همچنین هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان قاچاقچیان را که با موتورسیکلت در حال نزدیک شدن به مرزهای کشور بودند مشاهده و در اقدامی رزمی و تاکتیکی آنها را در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

جانشین فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به موفقیت مرزبانان در این عملیات و متواری شدن قاچاقچیان به سمت خاک کشور مقابل، تصریح کرد: در این عملیات مرزداران موفق شدند ضمن توقیف دو دستگاه موتور سیکلت، مقدار 120 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کنند.

سرهنگ رفیعی خاطرنشان کرد: مرزداران دلاور استان سیستان و بلوچستان با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی استان حضور فعال داشته و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر، این بلای خانمان‌سوز، مجاهدانه تلاش می‌کنند که این حضور هوشمندانه و ایثارگرانه عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha