کد خبر: 211378
۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۵۹
دستگیری قاتل متواری در "نظرآباد"

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از کشف قتل در کمتر از 48 ساعت و دستگیری قاتل فراری در استان اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سرهنگ "فرج اله اسدالهی"با اعلام این خبرگفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهر نظرآباد، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پلیس با بررسی صحنه جرم و انجام تحقیقات میدانی دریافتند این درگیری که به دلیل اختلاف قاتل با پدر خانواده بوده منجر به جراحت شدید دختر و مادر خانواده شده است.

سرهنگ "اسدالهی" با اشاره به متواری شدن قاتل پس از ارتکاب این اقدام جنون آمیز، بیان داشت: متاسفانه دختر این خانواده پس از انتقال به بیمارستان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و مادر خانواده در حال مداوا است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان شهرستان نظرآباد با انجام اقدامات نوین پلیسی هویت قاتل را شناسایی و با به کارگیری امور  اطلاعاتی مخفیگاه متهم را در شهرستان اصفهان  شناسایی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلاف شخصی با پدر مقتول عنوان کرد، اظهار داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha