کد خبر: 211401
۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۴۶
رسمی: تراکتور بمب اول را ترکاند!

رومل کیوتو قرارداد رسمی خود را با تراکتور امضا کرد.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، مهاجم هندوراسی دقایقی پیش قرارداد رسمی خود را با تراکتور امضا کرد و به این تیم پیوست تا خرید نخست سرخپوشان تبریزی لقب بگیرد.

کیوتو که فصل گذشته در لیگ ام ال اس آمریکا حضور داشت و فصل گذشته پیراهن تیم مونترال را می‌پوشید، در حالی با تراکتور قرارداد بست که این تیم با جدایی آلوارو خیمنس، یک جای خالی برای این خرید خارجی داشت.

قرارداد این بازیکن یک و نیم ساله خواهد بود و او در خط حمله تراکتور به میدان خواهد رفت تا مشکلات گلزنی تیم پاکو خمس را حل کند.

او در چهار فصل اخیر 38 گل با پیراهن مونترال به ثمر رساند و پیش از آن هم 17 گل با پیراهن هیوستون آمریکا وارد دروازه حریف کرد تا عملکردی قابل قبول را از خود نشان دهد.

روملو کیوتو در روزهای گذشته تست پزشکی خود را در استانبول گذراند و به این تیم پیوست تا در اردوی آنتالیا شاگردان خمس را همراهی کند.

این در حالی است که کیوتو سابقه جالبی از حضور در تیم ملی هندوراس را دارد و 63 بازی ملی انجام داده و 14 گل نیز به ثمر رسانده است.

نکته جالب اینکه کیوتو سابقه کار با تیری آنری در تیم مونترال کانادا را دارد و همچنین زیر نظر کارلوس مارتینز، هرنان لوسادا و چند سرمربی شناخته شده دیگر کار کرده است.

با ورود او رقابت در خط حمله تراکتور بین این بازیکن و مهدی عبدی بیشتر خواهد شد و البته این در حالی است که کیوتو توانایی بازی در پست وینگر راست و چپ را هم دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha