کد خبر: 211408
۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۱۲
زورگیری در خیابان ولیعصر

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 4 مرد جوان که با استفاده از سلاح سرد اقدام به زورگیری می کردند ، خبر داد و گفت: متهمان به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سرهنگ "کیومرث حسنوند" سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح این خبر بیان داشت : نوزدهم دی ماه عملیات کلانتری 145 ونک در حال گشت زنی در محدوده خیابان " ولیعصر " تهران به 4 جوان که عابران پیاده را زاغ زنی می کردند، مشکوک و تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار دادند.

وی گفت: متهمان در همین حین به سمت شهروندی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و با تهدید سلاح سرد تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: ماموران کلانتری 145 ونک سریعا وارد عمل شده و دستگیری سارقان در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ حسنوند ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و قانون به کارگیری سلاح هر 4 متهم زمین گیر و دستگیر شدند و از آنها 4 دستگاه تلفن همراه سرقتی به ارزش 600 میلیون ریال کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد دارای سوابق متعدد در امر سرقت بوده و به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن همراه و 15 فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر معترف شدند که در این خصوص شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته و متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha