۴ هزار میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به بخش راه اختصاص یافت

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم ریاست جمهوری به استان زنجان در بخش راه اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، جعفر قزوینیان روز سه شنبه(۲۶ دیماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه در سال جاری ۱۵۱ کیلومتر از راه های اصلی و شریانی سطح استان روکش آسفالت شده است، اظهار کرد: این رقم نسبت به سال گذشته دوبرابر شده است ولی همچنان نیاز بیشتری داریم تا به حد مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه ۱۳۱ کیلومتر از راه های فرعی و  روستایی نیز روکش آسفالت شده است، افزود: در حوزه ساخت  
ساخت راه های روستایی ۱۵ کیلومتر راه روستایی در سفر دوم ریاست جمهوری به استان زنجان افتتاح شد و ۶۵ کیلومتر آسفالت راه روستایی نیز هدف گذاری شده است.

  مدیرکل حمل و نقل و راهداری استان زنجان با اشاره به اینکه مجموعه پروژه های افتتاح در سال جاری به ارزش ریالی ۱۳۰۰ میلیارد بود، افزود: به  همین اندازه برای سال آینده نیز قراردادها و برنامه ریزی هایی داریم و میتوانیم ادعا کنیم ۱۵۰۰ میلیارد تومان کار انجام میدهیم.

قزوینیان ادامه داد: یکی از پروژه های که برای استان جز اولویتهای مهم و تاثیرگذار بود آزادراه زنجان قزوین بوده که بخشی از کارها انجام و رضایت نسبی حاصل شده است.
 
وی با بیان اینکه در دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان بیشترین حوزه اعتبارات به بخش راه اختصاص یافته است، بیان کرد: این اعتبار در حدود ۴ هزار میلیارد تومان بوده که پس از تخصیص اعتبار در حوزه های راه اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha