کد خبر: 211603
۲۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶

استاندار کردستان:

رضایتمندی مردم معیار موفقیت بانکهای کردستان است

تمرکز اعطای تسهیلات مسکن در بانک مسکن ضرورت دارد
رضایتمندی مردم معیار موفقیت بانکهای کردستان است

استاندار کردستان ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانک مسکن استان کردستان، نسبت مصارف به منابع و حصول رضایتمندی مردم را دو معیار اصلی موفقیت تمامی بانکهای عامل استان برشمرد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا صبح امروز در بازدید از شعبه مرکزی بانک مسکن استان کردستان در سنندج اظهار داشت: بانک مسکن ار بانکهای موفق در استان کردستان است که هم در زمینه اعطای تسهیلات تکلیفی و هم در زمینه اعطای تسهیلات حوزه مسکن عملکرد قابل قبولی داشته است .

زارعی کوشا با تاکید بر اینکه نسبت مصارف به منابع یکی از عوامل موفقیت بانکهاست، افزود: آمار مصارف 150 درصدی بانک مسکن استان کردستان نسبت به منابع ، آمار امیدوار کننده ای در زمینه ارائه خدمات به شهروندان کردستانی است و انتظار می رود که تمامی بانکهای استان نسبت به بهبود آمار نسبت مصارف به منابع اهتمام نمایند .

استاندار کردستان بر اهتمام دستگاههای اجرایی استان کردستان در کسب رضایتمندی مردم تاکید کرد و گفت: خوشبختانه در حوزه بانک مسکن استان نارضایتی خاصی در استان وجود ندارد .

اسماعیل زارعی کوشا بر گره گشایی و ارائه خدمات بهینه به مردم در تمامی دستگاههای اجرایی استان کردستان تاکید کرد .

زارعی کوشا در ادامه به جلسه استانداران سراسر کشور با رییس جمهور گریزی زد و گفت: در این جلسه به رییس جمهور پیشنهاد دادم که با توجه به تخصصی بودن موضوع مسکن ، ساخت مسکن و فرایند انجام امورات مربوط به تسهیلات، ترتیبی اتخاذ گردد که اعطای تسهیلات مسکن از دوش سایر بانکهای عامل برداشته شود و بصورت اختصاصی ، صرفا در بانک مسکن متمرکز گردد .

استاندار کردستان در خاتمه این بازدید ضمن تبریک 85 مین سالگرد تاسیس بانک مسکن ، با مدیران و کارکنان شعبه مرکزی بانک مسکن دیدار و گفت و گو کرد و  از زحمات کلیه کارکنان بانک مسکن استان در راستای ارائه خدمات به شهروندان کردستانی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha