دستگیری آدم ربا و رهایی گروگان 9 ساله در "زاهدان"

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان "زاهدان" در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی و دستگیری فرد گروگانگیر و رهایی کودک 9 ساله ای که در جریان اختلاف مالی پدر خانواده ربوده شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)، سردار" دوستعلی جلیلیان" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: همزمان با اعلام یک فقره آدم ربایی در سطح شهرستان زاهدان با توجه به حساسیت موضوع، تیمی از ماموران با تجربه کلانتری 12 به محل واقعه اعزام شدند.

 وی گفت: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شد فردی با انگیزه اختلافات مالی و با بهره گیری از یک دستگاه خودروی 405 اقدام به گروگانگیری کودک 9 ساله در سطح یکی از خیابان های فرعی شهر زاهدان کرده است.

سردار جلیلیان در ادامه به آغاز تحقیقات تخصصی و جمع آوری اطلاعات مرتبط در این راستا اشاره کرد و گفت: ماموران انتظامی در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی فرد گروگانگیر و محل اختفای وی شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: فرد گروگانگیر در عملیات غافلگیرانه پلیس دستگیر و کودک 9 ساله صحیح و سالم به آغوش گرم خانواده بازگشت.#

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha