خطیر و نکونام، رابطه‌ای که همچنان خوب است

علی خطیر و جواد نکونام به زودی جلسه‌ای خواهند داشت تا درباره مسائل مربوط به استقلال و خصوصا موضوعات نقل و انتقالات به صحبت بپردازند.

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت(طبنا)، در روزهای گذشته و در حالی که استقلالی‌ها هنوز بازیکن جدید را به جمع نفرات خود اضافه نکرده‌اند، شایعاتی مبنی بر اختلافات میان علی خطیر و جواد نکونام پیش آمده است. مدیرعامل و سرمربی استقلال که چند ماهی است اختلافات گذشته را کنار گذاشته‌اند، فعلا بدون حاشیه با هم کار می‌کنند ، اما در فضای مجازی برخی مسائل مطرح می‌شود که البته هیچ واکنش رسمی از دو طرف در این خصوص وجود ندارد.

در این خصوص فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره استقلال معتقد است برخی از این موضوعات بحران‌سازی‌هایی است که در فضای مجازی مطرح می‌شود و در واقعیت چنین موضوعاتی وجود ندارد.

سمیعی در خصوص شایعه اختلافات نکونام و خطیر گفته است: «علی خطیر و جواد نکونام هر دو در حرفه خودشان عالی هستند؛ آقای نکونام رکورددار بازی ملی است و در استقلال خارق‌العاده و باور نکردنی نتیجه گرفته است و از ایشان ممنونیم. آقای خطیر هم از بهترین و مسلط ترین مدیران فوتبال ایران هستند. به هر حال وقتی دو نخبه بخواهند با هم کار کنند اوایل کار ممکن است سخت باشد اما حالا همه چیز هماهنگ و عالی پیش می رود و امیدواریم با حمایت هواداران، قهرمان شویم.»

عضو هیئت مدیره استقلال از برگزاری جلسه‌ای میان علی خطیر و جواد نکونام در روزهای آینده خبر داده؛ جلسه‌ای که در آن درباره همه موضوعات جمع‌بندی خواهد شد تا امور باشگاه جلو برود و استقلال بتواند در نیم فصل دوم شرایط بهتری را تجربه کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha