نوبت‌دهی تعویض پلاک یک ‌روزه شد

معاون اجرایی پلیس راهور فراجا با تاکید بر یک روزه شدن نوبت دهی برای تعویض پلاک خودرو، به مردم اطمینان داد نیاز به پرداخت وجه برای نوبت دهی وجود ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار حسین رمضانی با بیان این که پلیس راهور از ابتدای کرونا تلاش داشت به صورت غیرحضوری به مردم خدمت رسانی کند، گفت: در این راستا پلتفرمی را ایجاد کردیم که امکان سو استفاده تا ۹۹ درصد صفر می‌باشد و امکان ندارد کسی بتواند از این پلتفرم سو استفاده کند.

وی با اشاره به آگهی که در دیوار درج شده بود و افرادی قصد سو استفاده از مردم در زمینه نوبت دهی تعویض پلاک را داشتند، گفت: با مسئولان این سایت صحبت کردم که این آگهی‌ها کاملا کذب بوده و غیر قانونی است و درخواست کردیم با این موضوع مبارزه کرده و از دیوار خارج نمایند.

رمضانی به مردم توصیه کرد نوبت دهی به روز را در پلیس راهور در نظر داشته باشند چون برای گرفتن نوبت هیچ دغدغه‌ای نباید داشته باشند و شخصا پلتفرم را چک کردم و همه مردم به راحتی می‌توانند مثلا اگر فردا قصد تعویض پلاک خودروی خود را دارند، به راحتی می‌توانند نوبت دریافت نمایند و در روزهای شلوغ حداکثر نوبت‌شان به یک روز بعد موکول می‌شود و نیازی نیست که وجهی را پرداخت کرده یا در دام کلاهبرداران قرار گیرند.

عمده آگهی‌ها نیز در شبکه‌های خارجی نظیر اینستاگرام منتشر می‌شود که معمولا کلاهبرداری است و تیم‌های نامحسوب بازرسی ما نیز فعال شده‌اند و وارد اقدام شده و پیش می‌رویم تا مشخص شود این‌ها چگونه می‌خواهند به مردم نوبت دهند و قطعا اگر مشکل فنی در زیر ساخت ما باشد بر طرف می‌کنیم و در غیر این صورت کلاهبرداران را به مراجع قضایی معرفی خواهیم کرد.

وی  در  برنامه صبح وگفتگو رادیو گفت وگو ادامه داد: در سیستم نوبت دهی ما مشکلی وجود ندارد و متاسفانه ارتباطات شخصی و فردی ممکن است میان یک تیم یا مرکز با دلالان پدید آید و پلیس نیز برخورد لازم را صورت داده و مردم مطمئن باشند هدف ما ارائه خدمات آسان و سریع و بی منت می‌باشد و درخواست داریم مردم به سمت این آگهی‌ها نروند و در مراکز تعویض پلاک در وضعیتی هستیم که لازم نیست مردم برای دریافت نوبت بخواهند وجهی را پرداخت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha