تعالی محتوایی و زیرساختی فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان با حضور جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزارشد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا) ، سید محمد هاشمی، جانشین وزیر و معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان گفت: فرهنگ و هنر در دولت مردمی سیزدهم می‌تواند به یک رشد و تعالی خوب از لحاظ محتوایی و زیرساختی برسد.
وی ادامه داد: کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است و بازدید رئیس جمهور از وزارت متبوع گویای اهمیت این حوزه است.
به گفته هاشمی، نگاه رئیس جمهور محبوب، فاضل و مکتبی دولت سیزدهم به حوزه فرهنگ و هنر نشان می‌دهد که فرهنگ در این دولت فرصت ویژه دارد و با همدلی و پشتیبانی اهالی فرهنگ و هنر باید از این فرصت استفاده کنیم.
جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه اولویت ما در وزارت فرهنگ، ابتدا کادرسازی و شبکه‌سازی و سپس جریان‌سازی است، افزود: توانمندسازی وشبکه سازی نیاز به زحمت، فکر و همدلی دارد و نباید شتاب زده کاری‌ صورت‌ گیرد.

تعالی محتوایی و زیرساختی فرهنگ و هنر در دولت سیزدهم


وی تاکید کرد: توجه به زیست بوم استان، کادرسازی، پرورش سرمایه انسانی جدید، توجه به محرومیت زدایی و کار قرارگاهی با تمام نهادهای انقلابی مورد مطالبه ما از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود.
این‌ مقام‌مسئول ضمن تشکر از همراهی‌ها و حمایت‌های استاندار و امام جمعه و نماینده ولی فقیه زنجان تصریح کرد: تلاش‌ها و برنامه‌های متراکم و متعدد جناب آقای حسنی مدیر کل سابق استان زنجان در طول دوره مدیریت قابل تقدیر بوده و بنا بر اصرار و مشکلات شخصی وی تصمیم بر جابه‌جایی وی گرفته شده و پس از این در ستاد وزارتخانه از ظرفیت ایشان بهره خواهیم برد.
معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان ضمن اهدای حکم اصغر حاج علی اکبری برای وی آرزوی موفقیت نمود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha