تبیین دستاوردها در دهه مبارک فجر زمینه ساز حضور مردم در انتخابات

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ایام الله دهه مبارک فجر را زمینه ساز حضور مردم در انتخابات پیش رو دانست.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، سید محسن قائمی در نشست کارگروه روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر در استان فارس، بیان کرد: نکته ای که خیلی حائز اهمیت است، اینکه در نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای زیادی داشتیم اما تبلیغات به درستی انجام نشده لذا یکی از مهمترین وظایف در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اطلاع رسانی فعالیت های موثری است که این نظام مقدس برای مردم انجام داده است.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه یکی از وظایف همه ما در نظام جمهوری اسلامی قدردانی از نعمت هایی است که خداوند به ما عطا فرموده، افزود: این انقلاب با رهبری امام راحل و به دست خود مردم شکل گرفت و اکنون وظیفه ما قدردانی از این نعمت است.

رئیس کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه مبارک فجر استان فارس، ضمن بیان رئوس برنامه های سال جاری، خواستار بهره مندی از ظرفیت روستاییان و عشایر این استان شد و گفت: سال گذشته روستاییان و عشایر عزیز ما به بهترین نحو برنامه ها را اجرا کردند و امسال نیز امیدواریم با همکاری این عزیزان شاهد تبیین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم عزیزمان باشیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، با اشاره به تاثیر مثبت برنامه های دهه مبارک فجر در حضور گسترده تر مردم در انتخابات پیش رو، گفت: هر انتخاباتی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار می شود به معنای رفراندوم جمهوری اسلامی است و تعدد انتخابات از ابتدای انقلاب تاکنون بیانگر این است که هیچ کشوری در دنیا به اندازه ما به مردم خود و مردم سالاری معتقد نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha