۱۲ هزار دانش‌آموز دختر در کردستان به سن تکلیف رسیدند

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: امسال ۱۲ هزار دانش‌آموز دختر پایه سوم ابتدایی در استان به سن تکلیف رسیده‌اند.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، هاشم ناظمی جلال با اعلام این خبر اظهار کرد: جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی نواحی یک و دو شهر سنندج برگزار می‌شود و قطعاً آثار معنوی زیادی در وجود دانش‌آموز و والدین به دنبال دارد.

وی بیان کرد: این جشن نشاط اجتماعی را ایجاد می‌کند و اردوی دانش‌آموزی برای آنها محسوب می‌شود که در کنار هم بودن و نشاط و شادی را تجربه می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: جلسات متعددی با حضور ارگان‌های مختلف برگزار شد و هماهنگی لازم برای برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر سوم ابتدایی انجام شده است.

ناظمی جلال اضافه کرد: نماز جماعت این مراسم با حضور ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج اقامه خواهد شد و نماینده ولی فقیه نیز در این مراسم سخنرانی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: امسال مراسم جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر به صورت شهرستانی برگزار شد در حالی که سنوات قبل درون مدرسه‌ای برگزار می‌شد.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی لازم برای جشن تکلیف پسران هم انجام شده است، عنوان کرد: جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر به صورت درون مدرسه‌ای خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه شهر سنندج در اول بهمن ماه امسال شاهد برگزاری جشن تکلیف ۴ هزار دختر پایه سوم ابتدایی در سنندج خواهد بود، اضافه کرد: حدود ۱۲ هزار دانش‌آموز پایه سوم دختر در کردستان امسال به سن تکلیف رسیده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha