کد خبر: 211846
۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۰۷
کلاهبرداری 900میلیاردی در ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری فردی خبر داد که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود 900 میلیارد ریال از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار "جمال سلمانی" ، در این باره اظهار داشت: به دنبال وصول بیش از 30 فقره شکوائیه به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از آنان ، تیمی از کارآگاهان پلیس موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته از شاکیان پرونده مشخص شد،خانمی با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان و با ترفند واردات ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی از 30نفر از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمه که در یکی از استان های مرکزی و به صورت مخفیانه زندگی می کرد را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و وی را حین ورود به استان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار سلمانی با بیان اینکه متهم با تکمیل تحقیقات به مرجع قضائی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیزی که با این ترفند از آنان کلاهبرداری شده است می خواهیم تا جهت پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha