نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات و قهوه در کردستان

ششمین دوره نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، شیرینی، شکلات و قهوه عصر امروز یکشنبه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت اداره کل صمت کردستان در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت: در این نمایشگاه شرکت های تولیدی و توزیعی از ۱۳ استان کشور از جمله کردستان، تهران، اصفهان، قم، مرکزی، آذربایجان های غربی و شرقی حضور دارند.

طاها سمیعی اظهار کرد: در این نمایشگاه واحدهای تولیدی و توزیعی در قالب ۸۰ غرفه محصولات خود را عرضه کرده اند.

وی افزود: برای نخستین بار در نمایشگاه محصولات غذایی، کارگاه آموزشی نحوه تولید شیرینی و شکلات برگزار می شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: در آخرین روز از برپایی نمایشگاه نیز کیک یک تُنی که ۳۰ متر طول و ۵۰ سانتیمتر عرض دارد توسط ۲ واحد شیرینی پزی حاضر در نمایشگاه پخته شده و بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان کردستان نیز بیان کرد: از امروز تا پنجشنبه شهروندان می توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ به این نمایشگاه مراجعه کنند و روز جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب پذیرای بازدید کنندگان هستیم.

علیرضا فروتن یادآور شد: در این دوره به همت اتحادیه قنادان استان هر روز بعدازظهر کارگاه آموزش شیرینی پزی برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه ۶۰ درصد غرفه های نمایشگاه به واحدهای تولیدی و توزیعی کردستان اختصاص پیدا کرده است، گفت: برای واحدهای صنایعی تبدیلی حاضر در نمایشگاه، غرفه ها با ۱۰ درصد تخفیف در اختیار آنها قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha