بیش از ۲ هزار واحد مسکونی از سوی بنیاد مسکن زنجان در دست طراحی است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: تعداد ۲ هزار و ۸۶۴ واحد مسکونی به مساحت ۳۵۸ هزار و ۴۰۴ مترمربع از سوی بنیاد مسکن زنجان در دست طراحی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رضا خواجه ای در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از سوی بنیاد مسکن ، اظهار کرد :آماده سازی اراضی و عملیات اجرایی احداث پروژه ۴۸۴ واحدی نهضت ملی مسکن گسار ابهر از سوی ناوگان ماشین آلات بنیاد مسکن آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه، زمین مورد نیاز این پروژه از سوی اداره راه و شهرسازی تامین و به بنیاد مسکن واگذار شده است، ادامه داد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۳.۵ هکتار احداث خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان همچنین از  اجرای ۲ هزار و ۸۹  واحد مسکونی به مساحت ۲۵۱ هزار و ۲۱۷ متر مربع در قالب طرح نهضت ملی مسکن از سوی بنیاد مسکن استان خبر داد و افزود: ۲۵۷ واحد مسکونی به مساحت ۳۲ هزار و ۲۲۹ متر مربع مسکن در قالب مسکن  محرومین نیز در حال ساخت است.

خواجه ای یادآور شد: همچنین تعداد ۲ هزار و ۸۶۴ واحد مسکونی به مساحت ۳۵۸ هزار و ۴۰۴ مترمربع از سوی بنیاد مسکن زنجان در دست طراحی است.

وی رویکرد حمایتی برای تولید مسکن و  ارتقاء کیفیت ساخت و ساز با رعایت استفاده از مصالح استاندارد، را اولویت  مهم این نهاد انقلابی دانست و گفت: مشارکت مردم در پرداخت به موقع ، موجب تسریع در اجرای پروژه ها  و تحویل به موقع واحدها است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha