اعلام قطعی ۳۵ درصد مردم ایران برای حضور در انتخابات

معاون سیاسی سپاه صاحب‌الامر قزوین با بیان اینکه با بیان اینکه ۳۵ درصد مردم به صورت قطعی اعلام حضور در انتخابات اسفند ماه کرده‌اند، گفت: جبهه مقاومت بر روی انتخابات ما حساب کرده است، اگر ما انتخابات و حضورمان ضعیف باشد جبهه مقاومت سیلی می‌خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
مرتضی امیری‌نژاد روز سه شنبه(۳ بهمن ماه) در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان زنجان با بیان اینکه دشمنان مکتب تشیع، پیوسته در حال دشمنی بر علیه کشور ما هستند،اظهار کرد: امروز در مقطعی هستیم که ۴ جنگ در داخل کشور و یک جنگ در خارج کشور را پشت سر گذاشته‌ایم، سال گذشته دشمن جنگ ترکیبی علیه کشور ما به راه انداخت، جنگ ترکیبی که کل پیاده نظام و سواره نظام دشمن علیه کشور ما به صف شده بودند.

وی افزود: در اغتشاشات سال گذشته اینترنشنال علیه کشور ما اتاق جنگ به راه انداخته و ۲۴ ساعته حوادث کشور ما را رصد می‌کرد، اما خوشبختانه ما پیروز میدان در جنگ داخلی شدیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر استان قزوین، با بیان اینکه اسرائیل ادعای ابرقدرت در دنیا را دارد اما در مقابل حماس عاجز مانده است،بیان کرد:  بیش از ۱۱۰ روز از جنگ می‌گذرد اما موفقیتی توسط اسرائیل به دست نیامده است، امروز وحدت کلمه را مدیون شهید سلیمانی هستیم.

امیری نژاد با اشاره به اینکه اسرائیل با همه توان با پشتیبانی آمریکا، اروپا، فرانسه، انگلیس نتوانسته به موفقیت برسد و چهار مولفه اسرائیل نیز نابود شده است، گفت: بنده این قول را می دهم که ما همه گلوگاه‌های نظامی دشمن را گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه در بحث جهاد تبیین باید به نقطه تمرکز دشمن دقت کنیم، گفت: اندیشکده‌ای در آمریکا کتابی تحت عنوان جنگ شبکه‌ای نوشته‌اند در این کتاب یک جمله حایز اهمیت است که در سال‌های آینده کسی که سلاح نظامی دارد ابر قدرت نیست، کسی ابرقدرت است که راوی روایت اول باشد؛ بنابراین ما باید راویان اول باشیم.

معاون سیاسی سپاه صاحب الامر استان قزوین با اشاره به اینکه امروز ما از جنگ ترکیبی عبور کرده و وارد جنگ شناختی شدیم، گفت: هدف دشمن در این جنگ سیاه‌نمایی و تعویض ارزش و ضد ارزش است. ما باید پیشروتر از دشمن باشیم بنابراین نباید صرفا حالت تدافعی به خود بگیریم.

امیری نژاد با بیان اینکه طوفان‌الاقصی بزرگترین شکست را به رژیم صهیونیستی وارد کرد، گفت: امروز در جبهه مقاومت ما در مقابل آمریکا و اسرائیل ایستادیم و اسرائیل مدعی را به کنج رینگ برده‌ایم و پایان طوفان الاقصی به نابودی اسرائیل می‌انجامد.

وی با بیان اینکه اسرائیل نتوانسته به غزه زیر زمینی که غزه اصلی است دست یاید، ادامه داد: امروز بیشتر تونل‌های غزه زیر شهرک‌های صهیونیستی قرار دارد.

این مسئول با بیان اینکه امروز غزه خودجوش می‌جوشد و تکیه‌گاهش ایران نیست، تصریح کرد: زمانی که طوفان‌الاقصی انجام شد حتی شاخه سیاسی حماس نیز از این عملیات خبر نداشت، چراکه اسرائیل ۱۰ هزار جاسوس در غزه دارد.

امیری نژاد در ادامه با بیان اینکه امروز باید فعالیت ما در فضای مجازی همانند جبهه مقاومت باشد، گفت: امروز بهترین راهکار در مقابل جریان تحریف، جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه ما امسال مهم‌ترین رخداد سیاسی کشور یعنی انتخابات را پیشرو داریم، گفت: جبهه مقاومت بر روی انتخابات ما حساب کرده است، اگر ما انتخابات و حضورمان ضعیف باشد جبهه مقاومت سیلی می‌خورد.

معاون  سیاسی سپاه صاحب الامر استان قزوین با بیان اینکه ۳۵ درصد مردم به صورت قطعی اعلام حضور در انتخابات اسفند ماه کرده‌اند گفت: باید تمام تلاش ما این باشد که بتوانیم شور و اشتیاق در مردم برای حضور در انتخابات ایجاد کنیم.

امیری نژاد با اشاره به اینکه ۷۷ درصد مردم انتخابات را از فضای مجازی رصد می‌کنند، گفت: ما باید راوی انتخابات باشیم. باید به قدری کار کنیم که لجن پراکنی و شایعه پراکنی دشمن اصلا دیده نشود تا مشارکت حداکثری در انتخابات را به لطف خداوند داشته باشیم که تمام این امور سبب قدرت منطقه‌ای خواهد شد، این امور خود موجب اثبات کارایی گفتمان مقاومت می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha