آگاه‌سازی کارکنان ادارت و مردم مهمترین راهکار مبارزه با فساد است

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی وارتباطات مردمی استانداری کردستان گفت: آگاه‌سازی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مردم، یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با فساد و تخلفات در ادارات است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، مراد علی بهمنی در جلسه هم اندیشی مسئولان بازرسی ادارات کل و دستگاه‌هایی اجرایی کردستان تاکید کرد: مسؤولان بازرسی ادارات و مدیران دستگاه‌ها وظیفه دارند جلوی نقاط آسیب پذیر و گلوگاه‌های فساد را بگیرند.

وی به لزوم انتخاب مدیران توانمند تاکید کرد و گفت: هر نوع کوتاهی در انجام وظیفه به معنای فساد بوده و لازم است نسبت به تغییر مدیریت فرسایشی بخش‌های مختلف و انتصاب افراد توانمند تلاش کنند.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کردستان با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم تبدیل سیستم اداری سنتی به الکترونیکی هوشمند است، گفت: این مهم تأثیر زیادی در جلوگیری از فساد دارد.

وی تصریح کرد: آگاه‌سازی کارکنان دستگاه‌های اجرایی و مردم، یکی از مهمترین راهکارهای مقابله با فساد و تخلفات در ادارات است.

بهمنی به هدفمند کردن سیستم ملاقات‌های چهره به چهره مدیران در دولت و استان کردستان اشاره و بیان کرد: سال گذشته ۳۰۰ بازرسی موردی محسوس و نامحسوس از ادارات انجام شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha