مشارکت اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از مشارکت اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، دکتر «محمدحسین انباردار» با بیان اینکه این دانشگاه در نظر دارد تا با حضوری پر رنگ در بیست و هشتمین جشنواره بزرگ قرآن و عترت وزارت بهداشت، افتخارآفرینی های گذشته را تکرار کند، افزود: دکتر «سید وحید حسینی» رئیس دانشگاه و دیگر اعضای هیات رئیسه دانشگاه با نام نویسی در سامانه ویژه بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، برای حضور در این رویداد بزرگ فرهنگی قرآنی، اعلام آمادگی کردند.

او ادامه داد: این حرکت فرهنگی، نشان از اهتمام و احساس مسوولیت همه مدیران ارشد و مسوولان این دانشگاه در برابر مقوله فرهنگ و در راس آن، فعالیت های قرآنی دارد.

دکتر انباردار کسب رتبه برتر در هشت دوره پیاپی در معتبرترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را یک افتخار بزرگ دانست و توضیح داد: این مقام آوری، نه از جنس کسب رتبه های معمول و رقابت های دنیوی، بلکه نشانه ای از نفوذ روح قرآن و نهادینه شدن آموزه های ناب این کتاب آسمانی در این دانشگاه است.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پرداختن به امور قرآنی را یک سرمایه گذاری معنوی و فرهنگی ارزشمند توصیف کرد که می توان با تکیه بر آن، برنامه ریزی کلان و نقشه راه فرهنگی دراز مدت کشور را ترسیم کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دعوت از تمامی اساتید، کارکنان و دانشجویان این مرکز عالی آموزش پزشکی اظهار کرد: تلاش متولیان فرهنگی دانشگاه این است تا با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی شده، بار دیگر برای این دانشگاه کسب افتخار کرده و باعث سرفرازی خانواده بزرگ علوم پزشکی شیراز شوند.

دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفق شده تا در هشت دوره از بزرگترین رویداد قرآنی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به صورت پیاپی و مستمر، مقام نخست این جشنواره را از آن خود سازد.

علاقه مندان به حضور در این رویداد بزرگ قرآنی، می توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی https://quran.behdasht.gov.ir/qe_reg_work، نسبت به نام نویسی در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت که با حضور تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور برگزار می شود، اقدام کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha