امدادرسانی اورژانس زنجان به ۹۳۳ مصدوم حوادث جاده ای و شهری

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت: از ۷۲۳  تصادف جاده‌ای و شهری رخ داده شده طی یک ماه گذشته(دیماه) در سطح استان زنجان به ۹۳۳ مصدوم امدادرسانی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، داریوش  تقیلو در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک ماه گذشته سال جاری ۷۲۳ تصادف جاده‌ای و شهری در استان رخ داده است، اظهار کرد: از این تعداد ۴۰۸ مورد تصادف شهری و ۳۱۵ مورد تصادف جاده ای در محورهای مواصلاتی استان زنجان بوده است.

وی افزود: از ۴۰۸ مورد تصادف شهری رخ داده شده  طی دی ماه سال جاری  در استان زنجان ۴۶۰ نفر براثر تصادف‌های شهری مصدوم شده‌اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، ادامه داد: همچنین در ۳۱۵ مورد حادثه ای در دی‌ ماه امسال نیز  ۴۷۳ نفر براثر حوادث جاده‌ای در استان زنجان مصدوم شده‌اند.

تقیلو ضمن تاکید بر لزوم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط رانندگان، گفت: از هموطنان درخواست می شود در صورت مواجه با حوادث جاده ای، شهری  می توانند در هر ساعت از شبانه روز برای دریافت خدمات اورژانسی با شماره ۱۱۵ تماس حاصل کنند.

وی افزود: تکنسین‌های اورژانس استان زنجان بصورت  شبانه‌روزی در حال خدمت رسانی به مردم بوده و در سخت‌ترین شرایط کنار آن‌ها هستند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha