کد خبر: 211996
۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۱۶
جشن پدرانه در شبکه تهران

شبکه تهران سیما، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر با ویژه برنامه ی متنوع و عیدانه همچون سدره ،سلام تهران، به خانه بر می گردیم و... به استقبال عید ۱۳ رجب می رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، ویژه برنامه "سدره" به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و مقام والای پدر پنج شنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ دقیقه بامداد از کربلایی معلی بصورت زنده و مستقیم روی آنتن شبکه تهران می رود. این ویژه برنامه به تهیه کنندگی و اجرای مهیار عبدالهی به مدت ۲ شب (۱۳ و ۱۴ رجب) از بارگاه ملکوتی و مطهر امام حسین (ع) تماشایی می شود.در این برنامه گفتگوهایی مرتبط با ولادت امام علی (ع) و روز پدر با حجت الاسلام طباطبایی خواهد داشت. حاج احمد نیکبختیان و حاج فریدون کریم پور مداحان اهل بیت (ع) با نوای گرم و شنیدنی خود زینت بخش محفل سدره می شوند.این برنامه همچنین با میزبانی از خادمان حرم مطهر حضرت علی (ع)، پخش آیتم هایی تماشایی و همچنین ارتباط زنده با بارگاه ملکوتی امام اول شیعیان حال و هوای نجف اشرف را در مقابل دیده گان مخاطبان قرار می دهد.سدره عنوان ویژه برنامه ای از گروه معارف شبکه تهران سیماست که در مناسبت ها و اعیاد مذهبی روی آنتن می رود.
سلام تهرانی ها به پدران مهربان


ویژه برنامه "سلام تهران" به مناسبت روز پدر با بخش های جذاب و تماشایی امشب (چهارشنبه ۴ بهمن) حوالی ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه تهران می رود. این ویژه برنامه عیدانه با بخش رادیویزیون بصورت زنده با اجرای صاحبه عظیمی و امیر عضد مهمان خانه مخاطبان می شوند. آرش سرلک، کارشناس بخش شمس‌العماره درباره آداب مردم تهران در اعیاد و ولادت ائمه برای بینندگان صحبت خواهد کرد. این برنامه با اجرای ابوالفضل اینانلو و هومن ستوده از هنرمندان، بازیگران، ورزشکاران و... نیز میزبانی می کند. برنامه عیدانه سلام تهران همچنین با طراحی بخش های موسیقی محلی سعی دارد شب بیاد ماندنی را برای مخاطبان به یادگار بگذارد.


به خانه بر می گردیم برای جشن میلاد

برنامه به خانه بر می گردیم نیز با حضور اهالی فرهنگ و هنر روی آنتن می رود. در این برنامه تعدادی از خوانندگان مطرح کشور حضور دارند و ترانه هایی در وصف مولی الموحدین حضرت علی (ع) می خوانند. به خانه بر می گردیم امروز با اجرای محمد نظری و محدثه صارمی روی آنتن می رود و فردا نیز با اجرای حسین مولایی و زینب پور ابراهیم حوالی ساعت ۱۶:۴۰ تماشایی می شود.
تماشای هنر دولف لاندگرن در کمدینبرنامه جذاب و تماشایی "کمدین" با نمایش هنرنمایی دولف لاندگرن بازیگر، کارگردان، نمایشنامه نویس، فیلمساز و اکشن کار سوئدی پنج شنبه ۵ بهمن ماه ساعت حوالی ساعت ۸:۱۵ با مخاطبان شبکه تهران همراه می شود. وی از نسل بازیگران اکشن سینمای هالیوود است که در کمدین سکانس های اکشن و مهییج این بازیگر مقابل دیدگان مخاطبان قرار می گیرد.


پدر و پسر در شبکه تهران


سینمایی پدر و پسر به کارگردانی راکش شاشی محصول سینمای هند در ژانر خانوادگی پنج شنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۳:۳۰ پخش می شود. در این فیلم کالیان دو، مالاویکانیرو، ماهش آچانتا و... نقش آفرینی کرده اند. مسابقه تلویزیونی" آشپزی با مامان" که هر هفته از چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه تهران سیما می رود، این هفته رنگ و بوی عیدانه به خود می گیرد و با بخش های شاد، گرمابخش خانه مخاطبان در شب عید می شود. برنامه گزارشی درشهر و در استان با حضور در مناطق مختلف استان و شهر تهران به تهیه گزارش های ویژه از جشن های مردمی می پردازد و این گزارش های ویژه را در بخش ها و ساعت های مختلف روی آنتن می برد. پخش و تامین برنامه شبکه تهران سیما با تدارک برنامه های نمایشی کوتاه مثل کمدین، مستند های کوتاه و ویدیو تصویرهای جذاب این روز عزیز را جشن می گیرند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha