واگذاری ۷۴۳ اشتراک رایگان گاز در استان گلستان

در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و در بازه زمانی ۹ماهه سال ۱۴۰۲، تعداد ۷۴۳ اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش، ایثارگران و اماکن واجد شرایط در استان گلستان واگذار شده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)به نقل از روابط‌عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اعلام این خبر، گفت: به‌منظور کمک به بخش محروم جامعه و افراد تحت پوشش سازمان‌های حمایتی، اماکن واجد شرایط و ایثارگران، این شرکت از ابتدای فروردین لغایت پایان آذرماه، تعداد ۷۴۳ اشتراک رایگان واگذار کرده است.
وی افزود: از این تعداد انشعاب، ۳۴۲ مورد به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، ۲۸۱ مورد به مددجویان سازمان بهزیستی، ۱۰۳ مورد به خانواده‌های ایثارگران و ۲۷ مورد نیز به سایر واجدین شرایط واگذار شد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان اظهار داشت: مددجویان نهادهای حمایتی تحت پوشش و همچنین ایثارگران و اماکن مذهبی و فرهنگی واجد شرایط که تاکنون از امتیاز اشتراک گاز رایگان بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه به اداره گاز استان برای یک مرحله کنتور و اشتراک رایگان دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha