حمایت از فعالان مد و لباس با تسهیلات ارزان قیمت

وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری آئین پایانی جشنواره مدولباس فجر در جمع خبرنگاران با تشکر از شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: مهمترین ایده‌ای که در این جشنواره دنبال می‌کردیم ایجاد ارتباط بین طراحان گمنام و صنعت پوشاک بود که در ایام جشنواره اتفاقات خوبی رخ داد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری سلامت(طبنا)، محمدمهدی اسماعیلی با تاکید بر این مطلب، افزود: یکی از ویژگی‌های این جشنواره مردمی بودن آن است و اینکه همه بتوانند نقشی را برای جامعه هدف ایجاد کنند از دیگر ویژگی‌های آن به‌شمار می‌آید ولی ما توقعمان خیلی بالاتر از این چیزی است که امروز شاهد آن هستیم و با نقطه هدفمان فاصله بسیاری داریم.

اسماعیلی با تاکید بر حمایت دولت از حوزه مدولباس تصریح کرد: همه باید بیایند و یک زنجیره برای پیشرفت در حوزه مد و لباس را تشکیل دهیم.

وزیر فرهنگ با تشکر از شهرداری تهران برای حمایت از این‌حوزه افزود: در حال حاضر امکانات تبلیغات شهری در اختیار بسیاری از افراد گمنام این عرصه قرار گرفته است.

وی درباره سکوهای عرضه محصولات حوزه مدولباس گفت: هدفمان این است که با کم کردن فاصله‌ها، نظام عرضه مستقیم کالاهای متناسب با خانواده ایرانی را به صورت آسان و ارزان در دسترس قرار دهیم.

اسماعیلی در پایان تصریح کرد: یکی از کارهایی که در این حوزه شروع کرده‌ایم حمایت با تسهیلات ارزان است تا فعالان این حوزه بتوانند زودتر وارد چرخه تولید انبوه شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha