کلنگ احداث بیمارستان صنعت نفت شیراز بر زمین زده شد

همزمان با سالروز میلاد مولی الموحدین(ع) کلنگ ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی شهدای صنعت نفت، در شهر بین المللی سلامت شیراز برزمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری سلامت (طبنا) از فارس، همزمان با ایام میلاد با سعادت امام علی علیه السلام کلنگ احداث بیمارستان صنعت نفت شیراز با حضور محمد هادی ایمانیه و سایر مسئولین استانی در شهر بین المللی سلامت شیراز بر زمین زده شد.

استاندار فارس ضمن تبریک سالروز میلاد امام اول شیعیان، نهادینه شدن حب امیرالمومنین(ع) در قلوب مسلمین را یکی از نعمت های بی بدیل خداوند دانست و افزود: آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی بیمارستان صنعت نفت در شهر بین المللی سلامت را در این روز خجسته به فال نیک می گیریم و از منطقه ویژه اقتصادی شیراز و شهر بین المللی سلامت هم متشکرم که در یک سال گذشته بر سرعت آماده سازی و اجرای زیرساخت ها افزوده اند؛ از ایشان می خواهم همچنان با همت و پشتکار در مسیر ایجاد و تکمیل این شهر بین المللی تلاش کنند.
ایمانیه با تاکید بر اینکه استعدادهای فراونی در فارس و شیراز در همه حوزه ها از جمله مباحث پزشکی و درمانی وجود دارد، اظهار کرد: با ایجاد این شهر سلامت، ایجاد انگیزه و افزایش امید را در اکثر حوزه ها و مشاغل شاهد خواهیم بود و در نهایت امیدواریم هم از مهاجرت جوانان و نخبگان جلوگیری کند و هم زمینه های مهاجرت معکوس به کشور را فراهم آورد. باید هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا نیروی انسانی در همین استان و کشور جذب و ماندگار شود.
وی در ادامه با تشکر از همراهی و همکاری همیشگی مهندس اوجی، وزیر نفت، خاطر نشان کرد: از مهندس اوجی بعنوان یک انسان فرهیخته و وزیری کارآمد متشکرم که احداث این بیمارستان را بعنوان اولین پروژه تشخیصی و درمانی در شهر سلامت، تسهیل کردند.
نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه شیراز از دیرباز پاسخگوی درمان بوده و در آینده نیز خواهد بود و بعنوان قطب پزشکی معرفی شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زیرساخت ها در این شهر با سرعت در حال فراهم شدن است، همه سرمایه گذاران بویژه جامعه پزشکی به فعالیت در این مجموعه سوق پیدا کنند و مجموعه های مد نظر و مورد نیاز فعالیت خود را با توجه به شرایط بسیار مساعد منطقه ویژه اقتصادی، در شهر بین المللی سلامت شیراز مهیا کنند.
استاندار فارس با بیان اینکه این بیمارستان دویست تختخوابی، طبق برنامه ریزی های انجام شده در مدت سه سال ساخته خواهد شد، اظهار داشت: اعتباری که برای ساخت این مجموعه درمانی از جانب وزارت نفت تامین شده پانصد میلیارد تومان است که در صورت نیاز، قابل افزایش هم می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha