تخصیص پروژه ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،گفت: ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،اصغراسماعیلی در برنامه مطالبه شبکه اشراق زنجان، با بیان اینکه در سفر دور دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره برداری رسید،اظهار کرد: در این سفر یک هزار و۲۱۳ واحد مسکونی در قالب خودمالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن هم به بهره برداری رسید.

وی افزود: همچنین در این سفر با حضور رییس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری و ۴۰۰۰ واحد مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان؛ گفت: در مجموع همزمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان هفت هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد.

اسماعیلی تاکید کرد: همچنین در این سفر در بخش راه هم، بخشی از محور سه راهی سلطانیه -قیدار و کبودرآهنگ به طول ۹ کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سهم استان زنجان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار واحد مسکونی است،گفت: برش استانی در نهضت ملی مسکن در بخش حمایتی ۲۷ هزار واحد، خود مالکی ۱۲ هزار واحد و در بافت فرسوده  ۹ هزار واحد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی نیز در بخش مسکن روستایی در استان ساخته خواهد شد،ابراز کرد: متولی ساخت این تعداد واحد مسکونی بنیاد مسکن است.

اسماعیلی تاکید کرد: از ۲۷ هزار واحد مسکونی حمایتی نزدیک  به ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده‌ است و مابقی بیش از هفت هزار واحد هم در مرحله تامین زمین و تخصیص پروژه است.

وی ،با بیان اینکه روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن در سایت کوی زنگان در شرق شهر زنجان مطلوب است، گفت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها دراین سایت بیش از ۶۵ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: همچنین تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در سایت غرب،شرق و کوی ثمین زنجان در سفر رئیس جمهور در فاز تحویل قرار گرفت و این واگذاری ها در استان تا پایان سال همچنان به صورت تدریجی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha