برف و باران در راه 19 استان کشور/ هلال احمر آماده‌باش است

رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، مبنی بر بارش برف و باران در 19 استان کشور، از آماده باش امدادگران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)؛ محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی، گفت: بر اساس اعلام هشدار هواشناسی شنبه، یک‎شنبه و دوشنبه، با بارش باران و برف و وزش باد، در 19 استان کشور رو به رو خواهیم بود.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس این هشدار، شنبه در شمال و شرق خوزستان، ارتفاعات در زنجان، قزوین، البرز، تهران، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شمال ایلام، کرمانشاه، غرب کردستان، جنوب آذربایجان غربی شاهد این پدیده خواهیم بود.

محمودی ادامه داد: روز یک شنبه نیز، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات در شرق تهران، سمنان و در روز دوشنبه غرب گیلان، با بارش باران و باد شدید مواجه خواهیم شد.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر در این استان‌ها در حالت آماده باش کامل هستند تا در صورت بروز حوادث خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

گفتنی است، سامانه ۱۱۲، ندای امداد جمعیت هلال‌احمر به صورت 24 ساعته پاسخگو بوده و آماده اعزام نیروهای امدادی برای کمک‌رسانی به هم‌وطنان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha