افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۲۵ طرح گازرسانی روستایی در زنجان

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به پروژه های گاز رسانی روستایی قابل افتتاح و آغاز عملیات اجرایی در دهه فجر بیان کرد: در مجموع ۲۱  طرح گاز رسانی روستایی در سطح استان زنجان افتتاح و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۴ روستای شهرستان ماهنشان انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، رحیم سلیمانی نژاد روز شنبه(۷بهمن ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با اشاره به مهمترین اقدامات شرکت گاز استان زنجان در طول ۴ دهه پس از انقلاب اسلامی ایران، اظهار کرد: در طول این مدت ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۹۵.۵ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز طبیعی در استان زنجان بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه از ۹۱۱ روستا در سطح استان به  ۷۴۰ روستا گازرسانی انجام شده است، افزود: در حال حاضر ۴۴ روستا در دست اجرا گاز رسانی بوده و ۸۱ روستا نیز در دست مطالعه و امکان سنجی قرار دارد و ۵۰ روستای باقیمانده نیز در حال اخذ مجوز برای گازرسانی است که در صورت محقق شدن درصد پوشش گاز رسانی در روستاها به ۹۸ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به پروژه های گاز رسانی روستایی قابل افتتاح در دهه فجر بیان کرد: در مجموع ۲۱ روستا در سطح استان زنجان در این ایام افتتاح خواهد شد که برای گاز رسانی به این روستاها بیش از ۹۶۶ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال صرف شده است.

سلیمانی نژاد افزود: این طرح های گاز رسانی قابل افتتاح در هشت روستا در شهرستان زنجان،هفت روستا در شهرستان طارم، پنج روستا در شهرستان خدابنده، و یک روستا در شهرستان ایجرود است که از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه با هدف محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت های اقتصادی و توزیع عادلانه رفاه عمومی آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به چهار روستا در شهرستان ماهنشان( روستای کاکا،گلابلو،قوزیجاق اولیا، قوزیجاق سفلی) در ایام دهه فجر انجام خواهد شد، افزود: برای اجرای این طرح ها ۲۷۷ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف خواهد شد.

سلیمانی نژاد همچنین با اشاره به پروژه های افتتاحی دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان، گفت: گازرسانی به هشت روستای استان،گازرسانی به پروژه های نهضت ملی مسکن شهر زنجان و گازرسانی به ۴۵ واحد صنعتی در سطح استان با اعتبار ۱۳۰ میلیارد و ۲۵۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به بهره برداری رسید.

وی خاطر نشان کرد: شرکت گاز استان زنجان در حال حاضر تامین کننده گار طبیعی و مصرفی برای ۳۳ هزار  و ۵۳۶ واحد تجاری، ۲هزار و ۵۵۳ واحد صنعتی، ۳۶۸ هزار و ۴۴۰ مشترک خانگی با مجموع ۴۴۰ هزار و ۵۳۲ مشترک است.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha