بررسی مسایل حوزه پزشکان عمومی شاغل در مراکز دولتی

در دیدار نمایندگان پزشکان عمومی شاغل در مراکز دولتی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، مسایل مختلف مرتبط با پزشکان عمومی شاغل در مراکز دولتی بررسی شد.

به گزارش خبگزاری سلامت (طبنا) از فارس، رئیس دانشگاه در نشست هم اندیشی با نمایندگان پزشکان عمومی شاغل در مراکز دولتی، بر حفظ شأن و منزلت حرفه پزشکی تاکید و یکی از اقدامات مسوولان دانشگاه را پیگیری مسایل و مطالبات پزشکان برشمرد.

دکتر «سید وحید حسینی» در این نسشت همچنین با تاکید بر اهمیت امر آموزش از پزشکان عمومی خواست با توجه به توانمندی های موجود در حوزه پزشکی فارس، در مسیر ادامه تحصیل و قبولی در دوره های تخصصی گام بردارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از سخنان خود در این نشست، مهم ترین جنبه فعالیت در عرصه پزشکی را خدمت به مردم و اثربخشی این خدمت در جامعه عنوان کرد.

نمایندگان پزشکان عمومی حاضر در این نشست نیز مسایل، دغدغه ها و خواسته های پزشکان عمومی شاغل در مراکز دولتی را به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز منتقل کرده و در زمینه راهکارهای حل این مسایل گفت و گو شد.

این نشست ظهر امروز، هفتم بهمن 1402 با حضور دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و مهندس «ابوذر پاریزی» مدیر روابط عمومی دانشگاه در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha