بیش از ۱۱ هزار  کیلومتر محورهای کردستان برفروبی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: طی روز گذشته که شاهد بارش شدید برف در استان بودیم، ۱۱ هزار و ۵۲۴ کیلومتر از محورهای شریانی و غیرشریانی سطح استان، برفروبی شده است.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، فرزاد حسنی با اعلام این خبر گفت: در این روز در سطح محورهای شریانی استان، ۱۴۵ دستگاه از ماشین آلات و ۲۵۱ نفر از نیروهای راهداری درگیر عملیات برفروبی و رهاسازی خودروهای گرفتار در برف بودند.

وی به مقدار شن و نمک مصرفی در این محورها اشاره کرد و اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۷۳۷ تن شن و نمک در سطح جاده های کردستان مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه مسافت برف روبی شده در این مدت ۱۰ هزار و ۷۲۵ کیلومتر باند بوده است، افزود: همچنین به رها سازی ۶۲۲ دستگاه خودروی گرفتار در برف نیز کمک شده است.

حسنی به عملیات راهداری در محورهای غیر شریانی نیز در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در این محورها نیز ۳۷ دستگاه از ماشین آلات و ۵۱ نفر از عوامل راهداری درگیر بودند.

وی با بیان اینکه مقدار شن و نمک مصرفی در محورهای غیرشریانی سطح استان کردستان در روز گذشته ۴۴ تن بوده است، یادآور شد: در این مدت ۷۹۹ کیلومتر باند برفروبی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha