تمام محورهای مواصلاتی استان کردستان باز است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی سطح استان باز و مشکلی در تردد نداریم.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کردستان، فرزاد حسنی در گفت و گو با خبرنگار کرد پرس، گفت: ۱۱ هزار و ۵۴۵ کیلومتر باند شریانی و غیرشریانی استان در ۲۴ ساعت گذشته برفروبی شده و ۶۲۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده است.

وی اظهار کرد: بارش برف و کولاک سنگین طی ۲۴ ساعت گذشته در استان راه دسترسی ۲ روستا را مسدود کرد که با تلاش شبانه روزی راهداران بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته همزمان با ورود جو بارشی جدید به استان بیش از ۱۷۷ دستگاه انواع ماشین آلات و ۳۵۳ نیرو به کاربران جاده ها خدمات ارائه کرده اند، افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ تن شن و نمک در سطح جاده های شریانی و غیرشریانی استان توزیع شده است.

حسنی از انجام ۱۱ هزار و ۵۴۵ کیلومتر برف روبی در باندهای شریانی و غیرشریانی استان در بازه زمانی یاد شده خبر داد و ادامه داد: ۶۲۸ خودرو گرفتار در برف و کولاک رهاسازی شده است.

وی یادآور شد: انجام عملیات ریزش برداری ۲ مقطع در ۱ مرتبه از دیگر اقدامات عوامل راهداری در سطح جاده های استان طی ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha